Wednesday, November 5, 2008

YANTACY.....si budak nakal!!! ishk3!!!

Alooo rumahkami...kali ni kita view salah sorang pemeli kita...si 'yantacy'...budak nakal yg slalu perasan..wakakaka!!!



Ni antara pic si yan time 'rayer' aritu....seksi wooo..ishk3!!! nak kena rOtan nihhh..hahakss!!
Rasanya, dua pics yang atas ni yan2 tanpa mekap kali, pics raya yg bawah ni plak..mungkin dia cuba2 mo mekap..wakakaka!!! siap letak eyeshadow lagi.. kunun2 avril la tu..wakakaka!!!

Apapon..korang komen2 la ek pic si yan2 nihhh..mana lebih 'better'??? yan2 mekap/tanpa mekap???
Lagi satu...dia ni sesuai berambot panjang/pendek??? bagi aku dua2 x lawa..pakai tudung baru lawa la..hahahaha!!! sejuk mata memandang nnti kan?? hehe =P




Dan kepada ahli2 'rumahkami' yg lain..jgn sengeh2 senyum2 jak!!!! jagala korang kalau aku dapat pic korang..wakakaka!!! akanku komentar di sini..tambah2 kak lady tu!! gilarrr punya mistri..hahaha!! lepas ni...kita akan nengok 'mis ieda' & 'oja' pulak kat sini....pic dah ada, tggal mo post jak!!! hehehehe!!! -to be continue-

16 comments:

Anonymous said...

aiyooooooo =P

Anonymous said...

hahaha...sepa yg post ni???gmbr aku jgn la wei..adush..-oja<-

IslnadLady said...

wakakakakaka gilak adik ku ary nih...
tp cumil gak adik yan ku ni kan... pttlah ary ku x tdo mlm ingt kat dia
bg akak adik yan pki aper pon tetap comey... tgk akak dia lah... hehehee
pada oja dan sepa2 yg terkena.... bersiaplah... hehehe
tp kak lady korg x dpt buat Mr. Mohd Noor Hazri..... haahhahhhaa

along said...

woii... x baik tau ary... hahahaha

ARY said...

ALONGGGG...HAHAHA..LEPAS NI ALONGG PULAK KENA..HAHAHAHA =P

YAN-JESSA said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

oittttttttt..gilakkkkkkkkkk kaw lobessssssss!!!!!

Anonymous said...

koranggggg jangan komen yang buruk2 k!!!!hahaha=p

sixnebess said...

wahhhh..nak sebok2 jap kat umah u'll ni..
yanjessa x pyh makeup laa..da sumil gtu..hohoho..

rumahkami family (28/09/08) said...

HAI NEBESS..HEHE..YAN2 TU MEKAP KE X MEKAP KE SAMA JA..TETAP TAKKAN COMELLL..WAKAKAKAKA

ziey0484 said...

yan,ko lawa kalau rambut pendek,hahaha ko pakai make up...kalau rambut ko panjang macam tak berapa nak ngam bah

ziey0484 said...
This comment has been removed by the author.
Fifiey82 said...

u have a strong eyes gurl.... muehehehhehe... honestly... beautiful & very natural

mental down said...

wahhhhh sis FFFFF...makasih ya bah..wakakaka, aku plak yg tlong ckp makasih...wakakkakaaka =P

Meline™ said...

wah si yan yan!! serupa mcm Kristine Hermosa sdh! xD
itu kunun saja.. HEHEHEHEHEHEHE!!

yan2 said...

wakakkakakak..gilakkk kamoo ne..pangggg!!!matai2 kamoo suma.hahahha!!!wahh jj..muka aku mirip sama agnes monica pon ada..kristine tu ada mirip ckit jak.wakakakkakakak=p